Bagić Babac, M., & Podobnik, V. (2016). A sentiment analysis of who participates, how and why, at social media sport websites. Online Information Review, 40(6), 814-833. DOI: 10.1108/oir-02-2016-0050
Tidskriftsartikel
Clementson, D. E. (2016). Dodging DeflateGate: A Case Study of Equivocation and Strategic Ambiguity in a Crisis. International Journal of Sport Communication, 9(2), 229-243. DOI: 10.1123/ijsc.2015-0003
Tidskriftsartikel
Dwyer, B., Greenhalgh, G., & LeCrom, C. (2016). Niche- Versus Mainstream-Sport Spectators: An Analysis of Need for Uniqueness and Sport eFANgelism. International Journal of Sport Communication, 9(3), 364-383. DOI: 10.1123/ijsc.2016-0045
Tidskriftsartikel
Haugh, B. R., & Watkins, B. (2016). Tag Me, Tweet Me if You Want to Reach Me: An Investigation Into How Sports Fans Use Social Media. International Journal of Sport Communication, 9(3), 278-293. DOI: 10.1123/ijsc.2016-0044
Tidskriftsartikel
Manoli, A. E. (2016). Crisis-Communications Management in Football Clubs. International Journal of Sport Communication, 9(3), 340-363. DOI: 10.1123/ijsc.2016-0062
Tidskriftsartikel
Naraine, M. L., Wear, H. T., & Whitburn, D. J. (2019). User engagement from within the Twitter community of professional sport organizations. Managing Sport and Leisure, 24(5), 275-293. DOI: 10.1080/23750472.2019.1630665
Tidskriftsartikel
Nybelius, M. S. (2020). Förhandling pågår : en studie av internationella skidförbundets (FIS) medialisering (Första upplagan). Malmö: Bokförlaget idrottsforum.org. ISBN: 9789185645299
Regret Iyer, S., Pavlik, J., & Jin, S. V. (2022). Leveraging virtual reality (VR) for sports public relations and sports journalism: qualitative analyses of VR content productions for ‘Russia 2018’ and ‘Qatar 2022’ FIFA World Cups. Journal of Sport & Tourism, 26(4), 335-362. DOI: 10.1080/14775085.2022.2097942
Tidskriftsartikel
Sherwood, M., & Nicholson, M. (2017). Who controls sport news? Media relations and information subsidies in Australian sport media. Media International Australia, 165(1), 146-156. DOI: 10.1177/1329878x17713340
Tidskriftsartikel
Su, Y., Baker, B., Doyle, J., et al. (2020). The Rise of an Athlete Brand: Factors Influencing the Social Media Following of Athletes. Sport Marketing Quarterly, 29(1), 33-46. DOI: 10.32731/smq.291.302020.03
Tidskriftsartikel
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.