Start vecka 13, 2023
I kursen behandlas marknadsföringsämnet utifrån ett personalvetenskapligt perspektiv. Speciell vikt läggs vid marknadsföring utifrån ett externt och ett internt organisationsperspektiv. Positiva och negativa aspekter av marknadsföringsaktiviteter för företag/organisationer samt för samhället i stort behandlas och analyseras. Analyser av hur olika företag och organisationer arbetar med marknadsföring internt och externt samt bedömning av hur organisationers personalfunktioner är relaterade till marknadsföringsaktiviteter ingår som en viktig del i kursen.
- Startar och slutar:
- vecka 13, 2023 - vecka 22, 2023
- Studietakt:
- 50%
- Studieort:
- Borlänge
- Undervisningstid:
- Dag
- Studieform:
- Normal
- Språk:
- Svenska
- Övrigt:
-
P: Ges endast som del av ett program.
Ej sökbar som fristående kurs.
- Behörighetskrav :
-
- Grundläggande behörighet
- Anmälningskod:
- HDA-V3DE2
- Huvudområde:
Litteraturlistor publiceras senast 1 månad innan kursstart.
Till litteraturlistanKontakta oss om har du frågor om utbildningen eller frågor som rör ansökan.
support@du.se
023-77 88 88
I lärplattformen Learn hittar du mer information om kursen.
Besök kursrummet