Litteraturlistor publiceras senast 1 månad innan kursstart.

eller
Litteraturlista för:
Fastställd 2025-08-14

Organisation och marknadsföring A (GFÖ2F4)

H3MA4 (HT25, 50%, Dag, Normal, Borlänge, Omg. 1, ORD)

Litteratur

  • Blom, M., & Lundgren, M. (2016). Företagets roller i samhället (1 uppl.). Studentlitteratur. ISBN: 9789144100876
    Bok / Antologi
  • Eriksson, L. T. (2018). Kritiskt tänkande (Tredje upplagan). Liber. ISBN: 9789147113651
    Bok / Antologi
  • Eriksson-Zetterquist, U., Kalling, T., & Styhre, A. (2015). Organisation och organisering (4 uppl.). Liber. ISBN: 9789147112142
    Bok / Antologi
  • Kotler, P., Armstrong, G., & Parment, A. (2022). Marknadsföring: Teori och tillämpningar (3 uppl.). Pearson. ISBN: 9781292404530
    Bok / Antologi
  • Artiklar (ca 100 sidor). Tillhandahålls av högskolan via lärplattformen Canvas.
    Text