Haugh, B. R., & Watkins, B. (2016). Tag Me, Tweet Me if You Want to Reach Me: An Investigation Into How Sports Fans Use Social Media. International Journal of Sport Communication, 9(3), 278-293. DOI: 10.1123/ijsc.2016-0044
Tidskriftsartikel
Manoli, A. E. (2016). Crisis-Communications Management in Football Clubs. International Journal of Sport Communication, 9(3), 340-363. DOI: 10.1123/ijsc.2016-0062
Tidskriftsartikel
Nybelius, M. S. (2020). Förhandling pågår : en studie av internationella skidförbundets (FIS) medialisering (Första upplagan). Malmö: Bokförlaget idrottsforum.org. ISBN: 9789185645299
Regret Iyer, S., Pavlik, J., & Jin, S. V. (2022). Leveraging virtual reality (VR) for sports public relations and sports journalism: qualitative analyses of VR content productions for ‘Russia 2018’ and ‘Qatar 2022’ FIFA World Cups. Journal of Sport & Tourism, 26(4), 335-362. DOI: 10.1080/14775085.2022.2097942
Tidskriftsartikel
Sherwood, M., & Nicholson, M. (2017). Who controls sport news? Media relations and information subsidies in Australian sport media. Media International Australia, 165(1), 146-156. DOI: 10.1177/1329878x17713340
Tidskriftsartikel
Su, Y., Baker, B., Doyle, J., et al. (2020). The Rise of an Athlete Brand: Factors Influencing the Social Media Following of Athletes. Sport Marketing Quarterly, 29(1), 33-46. DOI: 10.32731/smq.291.302020.03
Tidskriftsartikel
Det tillkommer cirka 100 sidor i kompendium.
Text
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.