Supporten på Högskolan Dalarna – vi leder frågor rätt

Supporten på Högskolan Dalarna – vi leder frågor rätt

Denna nyhet är äldre än 6 månader och är kanske inte aktuell längre.

Supporten är en sammanhållen funktion där vi ständigt arbetar med incidenthantering, förbättring och stöd i olika former.

Supportorganisationen är en samlad servicefunktion som underlättar för dig som behöver hjälp och stöd oavsett vilken fråga du har. Du behöver inte fundera på vem eller vilken funktion som kan besvara din fråga, supporten hjälper dig att hitta rätt.

Samtliga högskolans medarbetare är välkomna att kontakta supporten, antingen via mejl support@du.se eller telefon 8888 oavsett vad frågan gäller. Vår support tar varje vecka hand om hundratals frågor och ser till att dessa besvaras så snart som möjligt.  

Vi som arbetar i supporten

Det är vi som svarar om du ringer till växeln 023-77 80 00, eller till supportnumret 023-77 88 88 samt alla frågor som kommer till support@du.se. Vi gör allt vi kan för att ditt ärende ska besvaras inom 24 timmar.

Öppettider under sommaren

Växel 023-77 80 00, support 023-77 88 88, reception och helpdesk Campus Falun och Campus Borlänge har ändrade öppettider vecka 26-32, klockan 09.00-13.00. Det går även bra att mejla in ditt ärende till support@du.se.

Samtliga ändrade öppettider

Du är alltid välkommen att ringa eller skriva till oss med dina frågor!

Kontakt
Support
Senast granskad:
Senast granskad: