Till innehållet
Forskning
Forskningsprojekt
Publikationer
-
Wedin, Åsa. Becoming an Independent Swedish Citizen : Critical Literacy as a Tool for Multilingual Literacies in Swedish for Immigrants, Studies in the Education of Adults, 2023. Artikel : refereegranskat.
-
Hermansson, C., Norlund Shaswar, A., Rosén, J., Wedin, Åsa. Teaching for a monolingual school? : (In)visibility of multilingual perspectives in Swedish teacher education, Education Inquiry, 2022, Vol. 13, No. 3, 321-337. Artikel : refereegranskat.
-
Norlund Shaswar, Annika, Wedin, Åsa. Flerspråkigt skrivande i modersmålsundervisning, Ingår i: Skrivdidaktik i grundskolan, Studentlitteratur AB, 2022. Kapitel av bok.
-
Straszer, Boglárka, Rosén, Jenny, Wedin, Åsa. Spaces for translanguaging in mother tongue tuition, Education Inquiry, 2022, Vol. 13, No. 1, 37-55. Artikel : refereegranskat.
-
Straszer, Boglárka, Wedin, Åsa. Perspektiv på den egna lärarrollen hos lärare i svenska som andraspråk, 2022. Konferensbidrag.