Ahlefeld Nisser, D. V. (2021). Professionella pedagogiska samtal för en inkluderande skolkultur (1st ed.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144142593
Book / Anthology
Carlgren, I. (Ed.). (2017). Undervisningsutvecklande forskning : exemplet learning study (Första upplagan). Malmö: Gleerups. ISBN: 9789140695888
Book / Anthology
Evermark, M., & Sternudd-Groth, M. (Eds.). (2020). Skolutveckling genom samtal (1st ed.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144133355
Book / Anthology
Grimm, F. (2023). Ledarskap för lärares lärande: förstelärare som lärarledare. (Doctoral thesis, Umeå universitet, Umeå universitet).
Thesis
Lundgren, M. (2000). Forskningscirklar och skolutveckling : ett lärarperspektiv (2nd ed.). Falun: Högskolan Dalarna. ISBN: 9189020057
Book / Anthology
Nordgren, K., Liljekvist, Y., Bergh, D., et al. (2019). Lärares planering och efterarbete av lektioner : infrastrukturer för kollegialt samarbete och forskningssamverkan (35th ed.). Karlstad: Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap, CSD. ISBN: 9789178670116
Book / Anthology
Persson, A., & Berg, M. (2023). Relevant forskning för den reflekterande praktikern?. Pedagogisk forskning i Sverige, 28(1-2), 165-170. DOI: 10.15626/pfs28.0102.08
Journal
Tillkommer ytterligare texter som är tillgängliga elektroniskt i kursens kursrum.
Text
To improve our users’ experience, we use cookies on the du.se website for analytical purposes. By choosing to surf our website, you also accept the use of cookies.