Darling-Hammond, L. (2012). Creating a Comprehensive System for Evaluating and Supporting effective Teaching (x). Stanford, CA: Stanford Center for Opportunity Policy in Education.
Book / Anthology
Dimenäs, J., Björklund, M., Häggkvist, K., et al. (2012). Retorikens beprövade erfarenhet ur yrkesverksamma lärar- och sjuksköterskehandledares perspektiv. Utbildning & Lärande, 6(1), 98-116.
Journal
Dimenäs, J., & Taflin, E. (2018). Teaching in action: A model to understand the complexity of teachers’ decisions in teaching mathematics. International Journal of Advanced Research in Education and Literature, 4(1), 10-24.
Journal
Dimenäs, J. (2020). Vetenskap och beprövad erfarenhet : forskningsmetodik för förskollärar- och lärarprofessionen (Första upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147129188
Book / Anthology
Hegender, H., Lindqvist, P., & Nordänger, U. (2012). Från samspråk om lämplighet mot förhandling om skicklighet: Bedömningssamtal under verksamhetsförlagd lärarutbildning.. Pedagogisk Forskning i Sverige, 17(1-2), 61-80.
Journal
Henriksson, K. (2019). Skolbesökets osynliga bedömningsprocesser : en studie av hur lärarstudenters yrkeskunnande bedöms under verksamhetsförlagd utbildning (1st ed.). Växjö: Linnaeus University Press. ISBN: 9789189081017
Book / Anthology
Lauvås, P., & Handal, G. (2015). Handledning och praktisk yrkesteori (3rd ed.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144091785
Book / Anthology
Marton, F., Cheung, W. M., & Chan, W. Y. (2019). The object of learning in action research and learning study. Educational Action Research, 27(4), 481-495. DOI: 10.1080/09650792.2018.1489873
Journal
Nilsson, G. (2007). Att handleda lärarstudenter – handledningens form och villkor i ett VFU-lärarperspektiv. (1st ed.). Växjö: Linneúniversitetet.
Book / Anthology
To improve our users’ experience, we use cookies on the du.se website for analytical purposes. By choosing to surf our website, you also accept the use of cookies.