or
Bibliography for:
Approved 4 Dec 2023

Entrepreneurship for media producers (LP1053)

V3G7Z (Spring 2024, 50%, Day, Normal, Falun, Round 1, ORD)

Literature

  • Aspers, P. (2008). Knowledge and valuation in markets. Theory and Society, 38(2), 111-131. DOI: 10.1007/s11186-008-9078-9
    Journal
  • Florén, T. (2010). Talangfabriken : om organisation av kunskap och kreativitet i skivindustrin (1st ed.). Stockholm: Acta Universitatis Stockholmiensis. ISBN: 9789186071462
    Book / Anthology
  • Hallin, A., & Karrbom Gustavsson, T. (2019). Projektledning (Tredje upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147131068
    Book / Anthology
  • Nilsson, N. (2018). Entreprenörskap : att se och handla på möjligheter (Första upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147113637
    Book / Anthology
    Alternative literature
    • Nordström, C. (2014). KOMBINATÖRER OCH LIVSSTILSFÖRETAGARE – ÄVEN SAMHÄLLSENTREPRENÖRER?. In Y. von Friedrichs, M. Gawell, & J. Wincent (Ed.), Samhällsentreprenörskap: Samverkande för lokal utveckling ( pp. 127-147). Sundsvall: Fakulteten för humanvetenskap, Kommunikationsavdelningen Mittuniversitetet 2014. Retrieved from https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:698295/FULLTEXT01.pdf. ISBN: 978-91-87557-33-0
      Chapter in book
  • Portnoff, L. (2008). Musikbranschens styrningsproblematik (1st ed.). Stockholm: Economic Research Institute, Stockholm School of Economics (EFI). ISBN: 978-91-7258-749-6
    Book / Anthology