Ambrose, G., & Harris, P. (2019). Design thinking for visual communication (Second edition). London: Bloomsbury Visual Arts. ISBN: 9781350106222
Book / Anthology
Andersson, U. (2014). Publikforskning i en digitaliserad och konvergerad medievärld. En forskningsöversikt. [Electronic resource]. Mittuniversitetet Demicom. Rapport nr. 22 oktober 2014. Retrieved from https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:909092/FULLTEXT01.pdf.
Eriksson, Y., & Göthlund, A. (2012). Möten med bilder : att tolka visuella uttryck (2nd ed.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144059457
Book / Anthology
Morgan, T., & Jaspersen, L. J. (2022). Design Thinking for Student Projects (senaste). London: Sage. ISBN: 9781529761702
Book / Anthology
Nielsen, D. (2003). Idéer : kreativa verktyg och metoder för idé- och konceptutveckling (senaste). Värnamo: Arena i samarbete med AGI. ISBN: 9178431840
Book / Anthology
Richter, T. (2007). 30-second storyteller : the art and business of directing commercials (senaste). Boston, Mass: Thomson Course Technology. ISBN: 1598632264
Book / Anthology
To improve our users’ experience, we use cookies on the du.se website for analytical purposes. By choosing to surf our website, you also accept the use of cookies.