or
Bibliography for:
Approved 14 Aug 2025

Organisation and Marketing A (GFÖ2F4)

H3MA4 (Autumn 2025, 50%, Day, Normal, Borlänge, Round 1, ORD)

Literature

  • Blom, M., & Lundgren, M. (2016). Företagets roller i samhället (1st ed.). Studentlitteratur. ISBN: 9789144100876
    Book / Anthology
  • Eriksson, L. T. (2018). Kritiskt tänkande (Tredje upplagan). Liber. ISBN: 9789147113651
    Book / Anthology
  • Eriksson-Zetterquist, U., Kalling, T., & Styhre, A. (2015). Organisation och organisering (4th ed.). Liber. ISBN: 9789147112142
    Book / Anthology
  • Kotler, P., Armstrong, G., & Parment, A. (2022). Marknadsföring: Teori och tillämpningar (3rd ed.). Pearson. ISBN: 9781292404530
    Book / Anthology
  • Artiklar (ca 100 sidor). Tillhandahålls av högskolan via lärplattformen Canvas.
    Text