Frisk, A. (2016). Från orsak till mening – att kunna relatera ritualer till centrala tankegångar. Forskning om undervisning och lärande, 4(1), 50-72.
Tidskriftsartikel
Frohagen, J. (2016). Att kunna såga rakt: Om manuell bildning i skolämnet slöjd. Techne series: Research in sloyd education and crafts science, 23(2), 16-33. ISSN: 1238-9501
Tidskriftsartikel
Hattie, J. (2012). Synligt lärande för lärare (1 uppl.). Stockholm: Natur & kultur. ISBN: 9789127134676
Bok / Antologi
Holmqvist Olander, M. (Red.). (2006). Lärande i skolan : learning study som skolutvecklingsmodell (1 uppl.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9144045069
Bok / Antologi
Nordgren, K., Odenstad, C., & Samuelsson, J. (Red.). (2017). Betyg i teori och praktik : ämnesdidaktiska perspektiv på bedömning i grundskola och gymnasium (Tredje upplagan). Malmö: Gleerups. ISBN: 9789140692641
Bok / Antologi
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.