Aspers, P. (2008). Knowledge and valuation in markets. Theory and Society, 38(2), 111-131. DOI: 10.1007/s11186-008-9078-9
Tidskriftsartikel
Florén, T. (2010). Talangfabriken : om organisation av kunskap och kreativitet i skivindustrin (1 uppl.). Stockholm: Acta Universitatis Stockholmiensis. ISBN: 9789186071462
Läsanvisning:finns som e-bok
Bok / Antologi
Hallin, A., & Karrbom Gustavsson, T. (2019). Projektledning (Tredje upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147131068
Läsanvisning:kapitel 5 om kalkylering
Bok / Antologi
Nilsson, N. (2018). Entreprenörskap : att se och handla på möjligheter (Första upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147113637
Bok / Antologi
Alternativ litteratur
Nordström, C. (2014). KOMBINATÖRER OCH LIVSSTILSFÖRETAGARE – ÄVEN SAMHÄLLSENTREPRENÖRER?. I Y. von Friedrichs, M. Gawell, & J. Wincent (Red.), Samhällsentreprenörskap: Samverkande för lokal utveckling ( ss. 127-147). Sundsvall: Fakulteten för humanvetenskap, Kommunikationsavdelningen Mittuniversitetet 2014. Hämtad från https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:698295/FULLTEXT01.pdf. ISBN: 978-91-87557-33-0
Läsanvisning:Kapitel 7
Kapitel i bok (antologi)
Portnoff, L. (2008). Musikbranschens styrningsproblematik (1 uppl.). Stockholm: Economic Research Institute, Stockholm School of Economics (EFI). ISBN: 978-91-7258-749-6
Bok / Antologi
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.