Katz, H. (2019). The media handbook: a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying (Senaste upplagan). New York: Routledge. ISBN: 9780429434655
Bok / Antologi
Mral, B., & Larsson, L. (Red.). (2014). Reklam & retorik: 10 fallstudier (2 uppl.). Åstorp: Rhetorikförl. ISBN: 978-91-86093-26-6
Bok / Antologi
Richter, T. (2018). The 30-second storyteller: the art and business of directing commercials Johanneshov: MTM.
Övrigt:Finns som elektronisk resurs.
Bok / Antologi
Kompendium, c:a 200 sidor.
Text
Referenslitteratur
Wærn, Y., Pettersson, R., & Svensson, G. (2004). Bild och föreställning: om visuell retorik (Senaste upplagan). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9144042590
Bok / Antologi
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.