Ström, R., & Vendel, M. (2018). Digital marknadsföring (Andra upplagan). Stockholm: Sanoma Utbildning. ISBN: 9789152353981
Bok / Antologi
Åkerberg, M., & Wiklander, C. (2011). Sälj det med ord! : konsten att skriva reklam (1 uppl.). Malmö: Roos & Tegnér. ISBN: 9789186691080
Bok / Antologi
Artiklar och annat utdelat material ca 200 sidor.
Text
Referenslitteratur
Hollis, R. (2001). Graphic design : a concise history (Rev. and expanded ed). London: Thames & Hudson. ISBN: 0500203474
Bok / Antologi
Lilliesköld, J., & Eriksson, M. (2005). Handbok för mindre projekt (1 uppl.). Stockholm: Liber. ISBN: 9147052708
Bok / Antologi
Meggs, P. B., & Purvis, A. W. (2016). Meggs' history of graphic design (6 uppl.). Hoboken, N.J: John Wiley & Sons. ISBN: 9781118772058
Bok / Antologi
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.