Eriksson, Y. (2017). Bildens tysta budskap: interaktion mellan bild och text (2 uppl.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144115344
Bok / Antologi
Katz, H. (2017). The media handbook: a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying (Senaste upplagan). New York: Routledge. ISBN: 9781138689152
Bok / Antologi
Mral, B., & Larsson, L. (Red.). (2014). Reklam & retorik: 10 fallstudier (2 uppl.). Åstorp: Rhetorikförl. ISBN: 978-91-86093-26-6
Bok / Antologi
Richter, T. (2018). The 30-second storyteller: the art and business of directing commercials Johanneshov: MTM.
Övrigt:Finns som elektronisk resurs.
Bok / Antologi
Referenslitteratur
Wærn, Y., Pettersson, R., & Svensson, G. (2004). Bild och föreställning: om visuell retorik (Senaste upplagan). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9144042590
Bok / Antologi
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.