Amutabi, M. N., & Oketch, M. O. (2009). Studies in lifelong learning in Africa: From ethnic traditions to technological innovations (1 uppl.). Lewiston: The Edwin Mellen Press.
Läsanvisning:Valda kapitel
Övrigt:Tillgänglig elektroniskt på Ebrary
Bok / Antologi
Chisholm, L. (Red.). (2004). Changing class. Education and Social Change in Post-apartheid South Africa London: Zed.
Läsanvisning:Valda sidor, ca 30 s
Bok / Antologi
Harber, C. (2014). Education and international development: Theory, practice and issues. Oxford: Symposium Books.
Läsanvisning:Valda kapitel
Bok / Antologi
Mahoney, S. L., & Schamber, J. F. (2004). Exploring the application of a developmental model of intercultural sensitivity to a general education curriculum on diversity. The Journal of General Education, 53(3/4), 311-334.
Övrigt:Tillgänglig elektroniskt på Ebrary
Tidskriftsartikel
Mawere, M. (2014). Culture, indigenous knowledge and development in Africa: Reviving interconnections for sustainable development Oxford: Langaa RPCIG.
Läsanvisning:Valda kapitel
Övrigt:Tillgänglig elektroniskt på Ebrary
Bok / Antologi
Pes, A. Building a new colonial subject? Comparing fascist education systems in Albania and Ethiopia. I L. Berge, & I. Taddia (Red.), Themes in Modern African History and Culture. Festschrift for Tekeste Negash ( ss. 319-331). Padova: Liberiauniversitaria.it.
Kapitel i bok (antologi)
Wedin, Å. Medium of instruction and classroom interaction - The case of Karagwe. I L. Berge, & I. Taddia (Red.), Themes in Modern African History and Culture. Festschrift for Tekeste Negash ( ss. 263-278). Padova: Liberiauniversitaria.it.
Kapitel i bok (antologi)
Tillkommer litteratur om ca 200 sidor som väljs i samråd med läraren.
Text
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.