Bates, A. (. (2019). Teaching in a digital age - guidelines for designing teaching and learning. (2 uppl.).
Bok / Antologi
Biggs, J. B. (. B., Tang, C. S., & Society for Research into Higher Education. (2011). Teaching for quality learning at university : what the student does (4 uppl.). Maidenhead: Open University Press. ISBN: 9780335242757
Bok / Antologi
Bolander Laksov, K., Mc Grath, C., & Silén, C. (2007). Scholarship of Teaching and Learning - vägen till ett akademiskt lärarskap.. Medical Education Guide, Karolinska Institutet, 6, 1-17.
Tidskriftsartikel
Boud, D., & Soler, R. (2015). Sustainable assessment revisited. Assessment & Evaluation in Higher Education, 41(3), 400-413. DOI: 10.1080/02602938.2015.1018133
Tidskriftsartikel
Hattie, J., & Timperley, H. (2007). The Power of Feedback. Review of Educational Research, 77(1), 81-112. DOI: 10.3102/003465430298487
Hounsell, D., McCune, V., Hounsell, J., et al. (2008). The quality of guidance and feedback to students. Higher Education Research & Development, 27(1), 55-67. DOI: 10.1080/07294360701658765
Tidskriftsartikel
Häggblom, P. (2019). Häggblom, P. (2019) Universell Design för Lärande. Ett inkluderande förhållningssätt. (1 uppl.). Lund: Studentlitteratur.
Scheja, M. (2006). Delayed Understanding and Staying in Phase: Students’ Perceptions of their Study Situation. Higher Education, 52(3), 421-445. DOI: 10.1007/s10734-004-7765-7
Whetten, D. A. (2007). Principles of Effective Course Design: What I Wish I Had Known About Learning-Centered Teaching 30 Years Ago. Journal of Management Education, 31(3), 339-357. DOI: 10.1177/1052562906298445
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.