Dinur, E. (2017). The Filmmaker's Guide to Visual Effects (2 uppl.). ISBN: 978-0-415-40199-9
Läsanvisning:ONLINE
Bok / Antologi
Green, J., & Jenkins, H. (Red.). (2018). Spreadable media - creating value and meaning in a networked culture (2 uppl.). New York: New York University Press. ISBN: 9781479856053
Läsanvisning:ONLINE
Bok / Antologi
Pratten, R. (2015). Getting Started in Transmedia Storytelling : A Practical Guide for Beginners (2 uppl.). ISBN: 978-1-5153-3916-8
Läsanvisning:ONLINE
Bok / Antologi
Kompendium, 60 sidor.
Text
Referenslitteratur
Block, B. A. (2007). The Visual Story ISBN: 978-0-240-80779-9
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.