Litteraturlistor publiceras senast 1 månad innan kursstart.

eller
Litteraturlista för:
Fastställd 2020-06-18

Organisation och marknadsföring A (GFÖ2F4)

H36DF (HT20, 50%, Dag, Normal, Borlänge, Omg. 1, ORD)

Litteratur

  • Blom, M., & Lundgren, M. (2016). Företagets roller i samhället (1 uppl.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144100876
    Bok / Antologi
  • Eriksson, L. T. (2018). Kritiskt tänkande (Tredje upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147113651
    Bok / Antologi
  • Eriksson-Zetterquist, U., Kalling, T., & Styhre, A. (2015). Organisation och organisering (4 uppl.). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147112142
    Bok / Antologi
  • Kotler, P., Armstrong, G., & Parment, A. (2017). Marknadsföring : teori, strategi och praktik (2 uppl.). Harlow: Pearson. ISBN: 9781292211138
    Bok / Antologi
  • Artiklar. (ca 100 sidor). Tillhandahålls av högskolan, tillhandahålls via Learn.
    Text

Referenslitteratur

  • Brunsson, N. (2009). Företagsekonomins frågor (1 uppl.). Stockholm: Norstedt.
    Bok / Antologi
  • Karlsson, O. (Red.). (2017). Svenska skrivregler (Fjärde upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147111497
    Bok / Antologi