Dimenäs, J. (2020). Vetenskap och beprövad erfarenhet: Forskningsmetodik för förskollärar- och lärarprofessionen (1 uppl.). Stockholm: Liber.
Övrigt:Valda delar
Bok / Antologi
Doverborg, E., Pramling, N., & Pramling Samuelsson, I. (2020). Att arbeta med tema i förskolan : en metodikhandbok (Första upplagan). Stockholm: Liber. ISBN: 9789147139903
Larsson, J. (2016). När fysik blir lärområde i förskolan. (Doktorsavhandling, Göteborgs universitet, Göteborg). Hämtad från http://hdl.handle.net/2077/43456.
Avhandling
Lättman-Masch, R., Wejdmark, M., Jacobson, G., et al. (2016). Leka och lära naturvetenskap och teknik ute : förskola och åk F-3 (Andra upplagan). Vimmerby: Outdoor Teaching Förlag. ISBN: 9789198226652
Bok / Antologi
Magntorn, O. (2007). Reading nature. Developing ecological literacy through teaching. (Doktorsavhandling, Linköpings universitet, Norrköping, Studies in Science and Technology Education 6). Hämtad från http://hkr.diva-portal.org/smash/get/diva2:173523/FULLTEXT01.pdf.
Övrigt:valda delar
Avhandling
Persson, C., & Persson, T. (2015). Hållbar utveckling : människa, miljö och samhälle (3 uppl.). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144109442
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.