Hedge, T. (2000). Teaching and learning in the language classroom (: Oxford Handbooks for Language Teachers Series). Oxford: Oxford University Press. ISBN: 0194421724
Bok / Antologi
Lightbown, P. M., & Spada, N. (2013). How languages are learned (4 uppl.). Oxford: Oxford University Press. ISBN: 9780194541268
Bok / Antologi
Kompendium (ca 80 s).
Text
Referenslitteratur
Ahlquist, S. (2019). English is fun!' : challenges and opportunities : English in years 4-6 (First edition). Lund: Studentlitteratur. ISBN: 9789144121574
Bok / Antologi
Larsen-Freeman, D., & Anderson, M. (2011). Techniques & principles in language teaching (3 uppl.). Oxford: Oxford University Press. ISBN: 978-0-19-442360-1
Bok / Antologi
På du.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bra upplevelse på vår webbplats. Med hjälp av webbanalys kan vi anpassa webbplatsen ytterligare. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.